Reputation.gr Hints & Tips

reputation tips

Reputation.gr Hints & Tips

Tips από την ομάδα της Reputation.gr για να προστατευσετε την φήμη της εταιρείας / υπηρεσίας σας στα social media.

Tip N.1
Η διαχείριση της digital φήμης , είναι ένα σπουδαίο εργαλείο στην εξέλιξη της digital παρουσίας της εταιρείας / υπηρεσίας σας στο διαδίκτυο.
Κάθε ενεργή εταιρεία στο διαδίκτυο θα πρέπει να έχει έτοιμο πλάνο διαχείρισης φήμης έτσι ώστε να προστατεύσει αλλά και να ελαχιστοποιησει τα αρνητικά θέματα που μπορεί να προκύψουν και να βλάψουν την φήμη της στα social media.

Tip N.2
Μείνετε σε συνεχή επαφή με τους πελάτες , απαντήστε σε κάθε σχόλιο και ερώτηση.
Με αυτό τον τρόπο βελτιώνετε την εικόνα της επιχείρησης / υπηρεσίας δείχνοντας αμεσότητα και επαγγελματισμο.
Επίσης δίνετε την δυνατότητα στους δυνητικούς πελάτες να σχηματίσουν μια θετική πρώτη εντύπωση για την εταιρεία, προϊόν, υπηρεσία.
Απαντήστε άμεσα , με αξιόπιστο επαγγελματικο τρόπο και μην ξεχνάτε ότι όλα καταγραφονται στο ιστορικό της διαδικτυακής παρουσίας.

Tip N.3
Σε περίπτωση μιας κακής κριτικής όπου έχετε διαπιστώσει ότι έχει γίνει λάθος από πλευράς της εταιρείας / υπηρεσίας σας, ο καλύτερος τρόπος ειναι η αποδοχή ζητώντας συγνώμη από τον πελάτη.
Αρκετές φόρες μικρές παρεξηγησεις και σχόλια μας βοηθούν να γίνουμε καλύτεροι και σίγουρα οι πελάτες εκτιμούν την στάση μας.

Tip N.4
Η δημιουργία μιας σωστής στρατηγικής digital φήμης και marketing social media είναι αποτέλεσμα συνεργασίας δική σας και της εταιρείας που διαχειρίζεστε τις καμπάνιες και τα ποστ σας. Κάνεις δεν γνωρίζει καλύτερα τηνκαθημερινότητα, τους παλμούς, τους στόχους της εταιρείας / υπηρεσίας σας.
Μην το αφήνετε ανεξέλεγκτο, η εικόνα σας στα social media είναι ένα πολύ σοβαρό και ευαίσθητο θέμα.

Tip N.5
Προστατεύστε τους λογαριασμούς σας στα social media με δυνατά password , είναι πολύ εύκολο να σας χακαρουν με αποτέλεσμα να μην μπορείτε να διαχειριστείτε μια άμεση κακή εικόνα της εταιρείας/ υπηρεσίας , αλλά και των προσωπικών σας στοιχείων.

Tip N.6
Διαθεστε λίγο χρόνο , ελέγξτε την φήμη σας στα social media .
Το 97% των καταναλωτών αναζητούν προϊόντα και υπηρεσίες on line.
Το 88% των καταναλωτών έχει επηρεαστεί από τις κριτικές και σχόλια.
Η καλή φήμη μιας εταιρείας /υπηρεσίας διατηρεί αλλά και ελκύει νέους πελάτες.
Προστατεύστε την , προσέξτε ιδιαίτερα τα ποστ και σχόλια στα social media.

Η ομάδα της reputation.gr μπορεί να σας προσφέρει μια δωρεάν αξιολόγηση της digital εικόνας σας στα social media.

Despina Manta
Founder Reputation.gr